Algemene informatie

Tijdens de Clinic Föhntechnieken krijg je alles mee van de meest gevraagde föhn skills.
Denk hierbij aan het kort haar föhnen, maar ook het lange haar. En hoe föhn je een kapsel in een bepaald model.

Je gaat tijdens de opleiding wordt er veel aandacht besteed aan het voordoen en uiteggen van de technieken maar ook voor het zelf in praktijk brengen van de skills is meer dan voldoende ruimte. Uiteraard dien je thuis ook nog aan de slag te gaan om uiteindelijk in een korte tijd een prachtig kapsel te kunnen creëren.

De Clinic Föhntechnieken bestaat uit 2 lessen. Deze zijn  onderverdeeld in 1 dagdeel per week.
Na afronding van de clinic ontvang je een certificaat van deelname van de Nederlandse Beauty School.

Lesprogramma

Föhntechnieken met diverse föhnborstels
Föhnen kort haar
Föhnen lang haar
Föhnen in model

Startdata locatie Amsterdam

Startdatum Lesdagen Lestijden
10 apr 2024 Woensdagavond 19:00 - 21:30 inschrijven

Kosten avondopleiding

Lesgeld: € 99,00

Er is geen werkpakket van toepassing.

Je werkt tijdens de lessen met producten van school.

Belasting teruggave en studiefinanciering

Lees hier meer over belasting teruggave, studiefinanciering en OV kaart.

Opendagen, kom jij ook?

Inschrijven opendag

Brochure aanvragen

Weet jij al welke opleiding je gaat volgen, of ben je er nog niet helemaal uit? Vraag gemakkelijk onze brochure aan en gebruik deze bij het bepalen van jouw opleiding keuze.

Volg ons op: Instagram Facebook YouTube