Algemene informatie

NAIL ARTIST

Nagelstyling is hot & happening! Als Allround Nail Artist bedien je de markt vanuit je eigen salon, studio of vaste werkplek. Aan terugkerende klanten geen gebrek. Alle denkbare technieken beheers je zonder moeite en met jouw kennis en ervaring vanuit de opleiding ben je in staat je onderscheidend neer te zetten en je eigen business te genereren.

Juist in deze tijd vinden steeds meer vrouwen maar zeker ook mannen het belangrijk om goed verzorgde en mooi gestylde nagels te hebben. Onder de invloed van nationale en internationale beauty trends en ontwikkelingen stijgt de populariteit zienderogen en is er steeds meer mogelijk op het gebied van nagelstyling. Als student Nail Artist aan de Nederlandse Beauty School word je een expert in het creëren van mooie verzorgde en bijzonder fraai gestylde nagels.

Onze docenten hebben hun sporen verdiend in de praktijk en staan te springen om hun talenten over te dragen aan gemotiveerde en enthousiaste Nagel Professionals in spe.

De opleiding wordt gegeven op 1 dag (deel) in de week gedurende 35 lesweken. Aan het einde leg je het examen af voor het MBO certificaat.

Wil je de opleiding volgen in combinatie met de skills voor de Digital Media & Business? Schrijf je dan in voor de opleiding Allround Nail Artist met MBO certificaat

Nail Artist? Nailed it

Combineer deze opleiding

Kun je niet kiezen of wil je meerdere opleidingen volgen? De opleiding Nail Artist is uitstekend te combineren met één van de onderstaande opleidingen:

Lesprogramma

Pedicure/manicure
Tips/Sjablonen
Vijlen
Automatische Frees (niet inbegrepen in het basis werkpakket)
Diverse nailartmaterialen

Startdata locatie Rotterdam

Startdatum Lesdagen Lestijden
18 sep 2024 Woensdag (eerste 16 lessen zijn van 12:30 - 15:00) 10:30 - 15:00 inschrijven

Startdata locatie Amsterdam

Startdatum Lesdagen Lestijden
17 sep 2024 Dinsdag (eerste 16 lessen zijn van 12:30 - 15.00) 10:30 - 15:00 inschrijven

Kosten opleiding

Lesgeld: € 2395,00

Werkpakketten

Daarbij komt één van de onderstaande werkpakketten naar keuze:

Basis werkpakket

Basis benodigdheden

Kosten: € 495,00

Special Werkpakket

Basis werkpakket + elektrische nagelfrees

Kosten: € 645,00

Deluxe werkpakket

Basis werkpakket + elektrische nagelfrees en 3-delige trolleykoffer t.w.v. €175,-

Kosten: € 795,00

Belasting teruggave en studiefinanciering

Lees hier meer over belasting teruggave, studiefinanciering en OV kaart.

Het beauty beroep van de toekomst

Opendagen, kom jij ook?

Inschrijven opendag

Brochure aanvragen

Weet jij al welke opleiding je gaat volgen, of ben je er nog niet helemaal uit? Vraag gemakkelijk onze brochure aan en gebruik deze bij het bepalen van jouw opleiding keuze.

Volg ons op: Instagram Facebook YouTube